Äntligen helg!!

     Publicerat: 2012-04-13 Kl: 20:20:32 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Gud vad skönt att det äntligen vankas helg. Veckorna har varit intensiva i många många veckor nu, och visst är det kul med fullt upp, men man känner det på fredag eftermiddag helt klart. Vart en lite längre dag idag åxå då vi hade personalmöte vid 8 å jag börjar ju 9, så det blev en extra timme. Som tur var så vaknade Kerstin redan vid sju idag så jag han umgås lite med henne på morgonen (läs 10minuter). På kvällen här han vi få hela 45 minuter ihop <3 Men nu är det äntligen helg, och den följs ju av min lediga måndag!

Och på tal om måndag så är det då dax för K att besöka BVC för extra vägning. Är dock rätt nervös för hon har ätit dåligt en rätt lång period nu igen, samt varit lite sjuk tillåfrån. På vårdcentralen igår vägde hon bara 9,1kg och jag hoppas INNERLIGEN inte den vikten stämmer!!!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: