Vinterskor till K!

     Publicerat: 2011-09-16 Kl: 21:10:11 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer

Ni som följt min blogg ett tag, eller som känner mej, vet vilket mega-fan jag är av UGG Australia. Det är och förblir världens bästa skor! Underbat sköna och varma. Jag som är en sådan fryslort har inte frusit om fötterna på flera år nu sedan jag skaffade dessa fantastiska skor! SÅ. Självklart vill jag att Kerstin åxå ska ha sånna varma goa skor nu till vintern. Fårskinn är varmt, håller torrt, och blir inte svettigt. Det enda alternativet om du frågar mej! Syntetmaterial går fetbort. MEN. UGG finns bara från stl 23, och det är för stort, för hon har ca 19 nu, och hon lär ju inte växa 4 storlekar undet hösten... MEN. Jag hittade ett alternativ. EMU Australia! Haha, ett par fårskinnskor som dessutom föreställer koalor haha. Naturfärger, som matchar uggle-mössan! Nöjd mamma! UGG får vi ta nästa vinter.



Postat av: sabina

oh va fina o va mysiga dem ser ut!

2011-09-17 @ 10:38:21
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: