Tiddelopomm!

     Publicerat: 2011-09-08 Kl: 17:51:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Hej hopp! Gud vad konstigt de tkänns att inte kunna blogga om vad jag och Kerstin gör om dagarna! Kanske Markus borde ta över bloggen hehe.

Idag har iallafall Markus och Kerstin varit ute och gått en massa. Jag hämtade upp dom med bilen på eftermiddagen. Jag gick nämligen en timme tidigare då jag var tvungen att åka till Bagarmossens Djursjukhus och lämna en skiva med röntgenbilder som dom var tvugna att ha till en patient som varit hos oss, vars veterinär dessutom slutade klockan 17. Och mina tappra försök att maila bilderna verkar inte ha funkat. Så, skivan fick åka opel-express helt enkelt. Väl där passade jag på att köpa ny mat till vovvarna. Huh det svider i plånboken att punga ut 750:- för käk när jag kan få det myyyycket billigare på jobbet, men vi har inte det fodret som är det enda Polly äter med god aptit, så... Därimot ska vi nu börja ta in även lite Royal canin på kliniken, så då blir det inte lika dyrt för min del framöver :D

Nu är jag hemma iallafall, hos en glad Kerstin. Älskade unge vad jag saknat henne under dagen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: