Tandtråd is the shit!

     Publicerat: 2011-09-05 Kl: 08:53:00 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

Ursäkta för ett malplacerat inlägg, men jag måste bara:



Jag har aldrig gjort det förr... Orka lixåm. Räcker gott med tandborstning har jag tänkt. Men så fick jag ett infall. Eller rättare sagt. Jag måste fasen snart pallra mej till tandläkaren för första gången på år och dag och tänkte att det kan ju vara bra att ta garnityren på intensivläger i god tid innan jag sätter mej i tandläkarstolen. Så jag köpte tandtråd och flourskölj. Första gången jag drog den vita, vaxade tråden mellan tänderna fick jag en chock! LUKTEN? Gaaah fy fan vad det luktade illa! Fick värsta aha-upplevelsen. Fatta vad bakterier det sitter mellan tänderna, där tandborsten omöjligt kommer åt ordentligt. Efter denna oangenäma upplevelse så är ju tandtrådande ett MÅSTE varje kväll, jag kommer aldrig nånsin sluta med det nu! Och efter bara en vecka ser jag hur mycket bättre tandköttet mår, det blöder knappt längre när jag "sågar" med tråden, och det luktar ingenting heller. Hela munnan känns mycket fräschare!

Postat av: Emma

Du låter som en reklamfilm..haha :)

2011-09-05 @ 10:39:31
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: