Stughelgen!

     Publicerat: 2011-09-26 Kl: 17:02:02 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer

Som ni inte missat så var alltså jag och mina bästaste mammavänner i stugan i Mellerud i helgen. Äntligen kom den, sista helgen i september som vi väntat på så länge!

Vi åkte till Borås på fredag eftermiddag, väl där åt vi god middag som mamma lagat, och pratade hela kvällen. Sedan åkte vi vidare mot Mellerud på lördagen. Väl där, gick vi på lite loppis, åt på en liten resturang på torget, handlade, och styrde sedan kosan ut mot stugan i Vita Sannar. Sikken underbar helg! Vi har tjatat, lekt helt sjukt roliga lekar, tjatat lite till, ätit god mat, tjatat ännu mer, gått ptomenad, hundarna har lekt och badat, och sedan tjatat ännumer. Om allt. Livet, döden, barnen, vänner, hemskheter, roliga saker. Vi har noppat ögonbryn, vi har kissat på oss av skratt och vi har fått gåshud av berättade historier. Vad mer kan man önska?

30mil på en helg har aldrig känts lättare att köra. Tack mina fina vänner, älskar er!


Dom bästa vännerna man kan ha!


På en Mellerudisk uteservering!


Vissa klär tillåmed i yllefrotté-underställ!


Stugmys!


Årets sista dopp?

Följande bilder är stulna av Linnea!


Vi hade tur med vädret!


ja, vad säger man?


En mammahög på ett stuggolv i Mellerud
BÄTTRE BLIR DET INTE!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: