Morrn!

     Publicerat: 2011-09-20 Kl: 09:54:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




Tisdag dårå. Innebär jobb för min del i eftermiddag. Eftersom det är så fint väder ska vi aldeles strax gå ut och gå en sväng men för övrigt har vi inga direkta planer alls idag.

Frstn, även jag spelar ju Wordfeud. Som alla andra. Ni kan adda mej där om ni vill ha en riktigt dålig motståndare, soffilina heter jag :)
Postat av: sabina

kerstin har blivit så stor!! en liten flicka!

2011-09-20 @ 19:04:10
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: