Hallåj!!!

     Publicerat: 2011-09-16 Kl: 20:10:26 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

ÅÅHHHHHHHHH HELG! Helg, och jag får umgås med min lilla familj hela dagarna. Så mycket mer det är värt nu på nåvis, när man jobbar och ifrån dom på veckorna. Det är så underbart att komma hem till Kerstin. Fina lilla Kerstin! Vi tog en tur ner till affären jag och K. Och förutom götte och cola så fick ett par tummevantar följa med hem. K fick prova dom och satt i vagnen och vevade med händerna och ropade till alla hon såg "titta! titta" haha. Så stolt :D  Hon har idag åxå visat att hon visst kan peka ut min näsa, man lär sej nått nytt varje dag ;) Nu ska jag se på Idol! Ha en fin kväll!!




Postat av: Nat

Är det i vagnen hon sitter? hur har du löst problemet med fårskinnet och att spänna fast K? har du gjort egna hål eller lyckades du hitta något bättre alternativ?!?

2011-09-16 @ 21:27:39
Postat av: sabina

oh va fin tröja hon har!

2011-09-17 @ 10:39:12
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: