Fin dag!

     Publicerat: 2011-09-29 Kl: 19:44:14 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Sikken dag, värsta sommarvärmen. Höll på att smälta bort i solen
. Idag har vi handlat lite till Kerstin, ovanligt, och så har vi lämnat in min bil på Opel för boms-nånting måste bytas. Jag får tillbaka den imorgon. Vi stannar här över helgen och sedan åker vi till Sthlm på söndag. På måndag ska jag till tandläkaren. Sedan får vi se, jag kommer åka mkt fram å tillbaka den närmsta framtiden. Kerstin leker och står i här hemma och nu går hon i princip bara. Hon började ju gå för snart två månader sedan men ändå envisas hon med att krypa ibland, om det ska gå fort. Ingen brådska alls att bli en enkom gående individ haha. Men nu så :)

Nej, nu ska jag vara lite social, vi har nämligen besök!

Ha det fint :)
Postat av: Therese

haha, tålmodiga Polly... <3

2011-09-30 @ 15:26:43
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: