En dag på jobbet :)

     Publicerat: 2011-09-15 Kl: 20:03:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag har det som alltid varit en toppen jobbdag!
Det var riktigt körigt en stund på förmiddagen med en akut dålig patient och lite annat pyssel. Sedan hade vi det lugnt efter lunch så jag satt med vår hemsida och pysslade lite. Slutade 17 idag och efter det åkte jag och handlade. Så nu är frysen full så Kerstin har mat igen :)

Idag har K gått hela dagen, och även när jag kom hem har hon i princip bara gått. Hon har åxå hjälpt mej att mata marsvinen, tillåmed så avancerat att hon tagit loss salladsblad ett och ett från salladskålen och lagt in, hur sött ät inte det? Sedan fick hon gå och slänga skräpet som blev, å det fattade hon när jag visade. Hon börjar bli så stor, och förstår så mycket! Älskade unge! Nu längtar jag till helgen så jag får vara med henne hela dagarna <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: