Borås :)

     Publicerat: 2011-09-10 Kl: 19:21:19 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Kerstin letade snabbt upp sin dockvagn när vi kom hit haha. Gullungen. Började knalla runt med den på direkten. Plöjjde igenom böckerna som låg i och spelade på lilla gitarren. Dessutom har hon slevat i sej en vuxenportion utav mammas goooda lasange, det var verkligen en hit, hon åt nog mer än mej haha! Nu har en trött K lagt sej. Idag har hon bara sovit 30 min i bilen, och det runt 11.30. Ändå inte ett pip, inget gnäll under hela resten av dagen. Min goa tjejj <3

Nu blirre tv!!
Postat av: Nat

vilken fin korg

2011-09-11 @ 09:17:47

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: