back in Sthlm

     Publicerat: 2011-09-13 Kl: 14:10:23 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Hallåj! Nu är vi tillbaka i Stockholm sen ungefär en halvtimme tillbaka. Resan gick jättebra, det var pyttelite trafik, och dessutom undkom vi ovädret så när som på rejäl blåst innemellan. Nu ska jag åka till jobbet. Dock var det stopp i tunnelbanan så Markus blir sen, vilket ju innebär att även jag blir sen till mitt jobb... Vi möts ju bara i dörrn på tisdagar och det finns inga direkta tidsmarginaler alls, men det brukar gå bra. Jag brukar väl komma till jobbet 2 min innan jag börjar hehe.

Kerstin har varit supersnorig de senaste två dagarna, men idag är det mycket bättre. Även jag som varit lite krasslig mår bättre idag, skönt!

Vi hörs!! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: