Vår dag i bilder!

     Publicerat: 2011-10-07 Kl: 17:58:24 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag har min frånvaro inte berott på jobb utan bilåkande. Dock försökte jag blogga via blodd.se's app men det funkade ju inte. Hmm! Nåja! Jag och Kerstin kom fram till Borås strax efter 15 iallafall. På vägen stannade vi hos Linnea i Hölö och fikade. Nu ska jag och pappa laga mat, mamma jobbar. Ikväll är det Idol, första veckofinalen! Ska bli kul. Här kommer några bilder från idag :)



Kerstin och Thea :)


Sedvanliga stoppet på Mc Donalds


K fick en bok i sitt Happy Meal, som hon roade sej med i 1,5 timme! haha!


Å så har vi handlat med pappa :)
Postat av: Minna

<3



hälsar ni på i helgen?

2011-10-07 @ 18:24:56
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: