Söndag

     Publicerat: 2011-10-09 Kl: 13:39:31 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Nu är det verkligen höst hörrni! Det gick fort på nått vis, från sensommar till gula träd, kall vind och varma kläder. Idag har vi som vanligt varit ute på promenad, och nu har Kerstin lagt sej för sin middagslur efter att ha ätit en minimal portion lunch. Hon är verkligen inne i en "leva-på-luft-period" som så många gånger förut, men hon är glad ändå :)

Vi är kvar i Borås och åker hem tisdagmorgon. Sedan blir vi i Sthlm två veckor å sen åker vi ner igen. Jag kör ju pappas bil nu för att min ska till verkstaden, så vi ska byta tillbaka om två veckor. Synd hehe, älskar pappas bil, det är helt underbar att köra.

Nu ska jag spela lite Wordfeud! soffilina heter jag där, om nån vill ha en motspelare :)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: