Nya bilen!

     Publicerat: 2011-10-31 Kl: 09:58:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




Igår var vi och köpte sparkskydd och sätesskydd till mina nya bil! Den är ju nästan helt ny och jag vill vara rädd om den. Så nu har Kerstin fått ett sånt där skydd med massa fickor ni vet så att hennes skor inte kan skita ner sätet. Jag köpte även ett överdrag till mitt säte, för jag drar med mej så mkt hundhår i bilen. Hade tur och hittade ett som såg ut nästan exakt som sätena i bilen så det var ju toppen!

Bilen är suuuper att köra,så himla lätt på ratten och växelspaken. det är lite annolunda att köra en diesel bil, motorljudet låter lite olikt och den är betydligt starkare än en bensinbil med samma motor.

Postat av: Nat

lyx me ny bil

nu får du ut och räjsa

2011-11-01 @ 19:28:40

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: