Minnadejt

     Publicerat: 2011-10-31 Kl: 19:15:25 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Idag har vi varit hos Minna och Adrian i Ulricehamn. Lika trevligt som alltid.
Minna är en sån fin vän, jag är så glad att jag träffat henne, LOVE! Kerstin och Adrian hade roligt, även om Kerstin mest hade roligt på egen hand med Addes alla leksaker haha. Dom avslutade med att dansa loss lite till maja min maja min bittska lilla piraya ;)

Imorgon bitti åker vi hem till Stockholm igen. Ska bli skojj att långköra med nya bilen! Idag har jag fixat så att jag har bluetooth-anslutning mellan bilen och iphonen! Skitbra, då kan jag svara genom ett knapptryck på ratten, och prata rakt ut i luften! Verkligen toppen och betydligt säkrare än att sitta å prata med luren vid örat.
Tar nog ett tag innan jag hittat alla finesser i denna bilen tror jag ;)

Nu har Kerstin lagt sej, och jag ska bänka mej framför tvn.

Vi hörs imårrn!!
Postat av: Minna

Tack för besöket <3 jag ska se i kameran om det blev nån bra bild på dom :)

2011-10-31 @ 21:10:05
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: