Min nya bil!

     Publicerat: 2011-10-19 Kl: 21:49:46 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer


Till helgen åker jag ner till Borås igen med pappas Volvo, och på tillbakavägen kommer jag premiärköra min nya bil!
Opeln ska bytas in, och istället blir det en KIA Cee'd combi från 2010, en miljöklassad diesel. Den är mörkt grå/blå och har gått cirka 1000mil. Jag körde en sådan bil på körskolan ibland och den var underbar att köra. Mamma och pappas Kia Sportage är åxå superlätt och fin att köra. Ska bli jättekul med en ny bil. Eftersom Kia har så lång nybilsgaranti, är det fortfarande 6års nybilsgaranti kvar på bilen, samt 2 år kvar skattefritt då den är miljöklassad. Tjoho!


Postat av: Carro

Trots att jag dagligen kollar in din blogg så måste jag ha missat: Vad hände med Fabian? :)

2011-10-20 @ 19:04:00
URL: http://estherochjag.blogg.se/
Postat av: Marie

Får man fråga vad ni gav för den?? är nämligen väldigt sugen på just denna bilen: )

2011-10-22 @ 10:00:50

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: