Min Nya bil!

     Publicerat: 2011-10-24 Kl: 21:50:43 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

TYVÄRR kunde jag inte få mina nya bil denna helgen som var planerat. Eftersom Opeln ska bytas in, och Opelverkstaden inte fått den nya elektronikdelen som ska bytas ut innan vi kan byta bil, så får jag vänta tills nästa helg, då Opeln ska bli klar på onsdag. Såååå det blir att åka ner till helgen igen. Men jag och pappa var på KIA idag och "hälsade på" nya bilen. Såååå fin! Älskar färgen, sådär mörk stålblå/grå metallic. Jag trodde det var en 2010:a men den är 2011:as modell. Den är utrustad med allt man kan tänka sej, men backvarnare är det jag tycker är absolut bäst! Har ju det nu när jag har pappas bil och det är sååååå skönt! Den drar ca 0,45 diesel blandad körning, så det kommer ju bli betydligt billigare att köra denna bilen. Här har vi den nya familjemedlemmen:

Postat av: Minna

ser fram emot att få skjuts i nya finbilen! :)

2011-10-25 @ 21:43:55
URL: http://pampasliv.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: