konst-djursjukvårdare?

     Publicerat: 2011-10-19 Kl: 19:44:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Såhär fin blir man om man kommer till oss och jag sätter bandage!


Ännu en fullrulledag på jobbet. Kul! Jag tycker jobbet är ännu roligare nu efter mammaledigheten! Blev lite övertid idag och jag hann väl inte göra riktigt allt jag skulle innan jag tillslut begav mej hemmåt, men men.

På vägen hem har jag hämtat ut en ny ljudbok jag beställt, Änglamakerskan av Camilla Läckberg, har just lyssnat klart på Fyrvaktaren som jag tyckte var jättebra.

Jag hämtade även ut Kerstins nya vinterskor. Dom jag planerat att hon skulle ha som vardagsskor och dagisskor, ett par stövlar jag hade som liten, är tyvärr lite på gränsen för små. Koala-uggsen har jag ju köpt men det är ju inte sandlådeskor lixåm. Så nu har hon fått ett par PAX Snöboll, som är superfina, som jag köpte eftersom Minna har sånna till Adrian, och är dom nöjda, så kommer vi va nöjda :)

Nu blirre mat här!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: