After-work-shopping

     Publicerat: 2011-10-27 Kl: 19:47:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Sådärja! Då satt man här igen. Efter en somvanligt trevlig jobbdag och så lite shopping med Kerstin. När jag kom hem idag tog jag med mej Kerstin till Farsta centrum eftersom jag behövde en ny ljudbok och även nya strumpebyxor till Kerstin. Vi surrade runt där ett tag och Kerstin har utforskat både Bokia och H&M, vilket hon tycker är jättekul! Köpte en liten verkstadslåda till K på bokhandeln, en i trä från Kärnan, med Skalman på. Hon gillar ju att bära på saker så detta är en toppengrejj till henne :) Handlade med mej Mc Donaldsmat hem så nu är vi mätta åxå.

Imorgon ska pappa åka och hämta min nya bil!! Och på lördag åker jag och K ner till Borås igen, och på tisdag på tillbakavägen får Kian köra sin premiärtur Borås-Sthlm :D

Hoppas ni haft en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: