Underbara dag!

     Publicerat: 2011-11-28 Kl: 16:43:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Sikken dag. Tänk att jag har så fina vänner! Idag har Linnea och Bonnie varit här. Linnea är en av mina älskade mammavänner. Vi har haft sååå trevligt. Inte gjort ett skit bara varit. Kerstin och Bonnie har lekt och läst böcker. Bonnie var lite rädd för hundarna men det gick jättebra ändå =) Jag fotade med "finkameran" idag så bilder kommer ikväll. Stay tuuuned!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: