Speltipps!

     Publicerat: 2011-11-27 Kl: 15:14:14 | I kategori: Tipps! | 0 kommentarer

Jag antar att det finns fler än mej där ute som är förtjust i riktigt roliga spel på iphonen. Det är ju ingen nyhet att jag är ett stort Angry Birdsfan. Men då jag sedan länge har tre stjärnor på alla bamor samtliga AB, så är jag ständigt på jakt efter nya roliga spel medans jag väntar på nya AB-banor. För en tid sedan tippsade jag om Ninja Fishing som är riktigt riktigt roligt. Jag tar hem massor av spel men det är sällan något som jag fastnar för.

MEN! Mitt senaste tillskott är Where's my water! Ett sjukt roligt spel om en liten krokodil som heter Swampy. Han vill så gärna bada barkar men vattenledningarna är trasiga och det man ska göra är att leda vattnet fram till honom genom att gräva, öppna ventiler, rensa avlopp m.m. På varje bara finns tre badankor som man ska få med sej genom att låta vattnet passera dom. Det är riktigt roligt och klurigt. Man får verkligen tänka till innemellan. Man kan åxå samla badsaker och på såvis få nya bonusbanor. Haha älskar det! Nu är jag dock klar och har tre ankor på alla banor samt hittat alla badsaker och fått alla achivements, så nu inväntar jag nya banor :D






Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: