Låååååååååång dag

     Publicerat: 2011-11-29 Kl: 21:31:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Efter en lång lång dag är jag äntligen hemma. Jag har ju varit ute och åkt med vår hästveterinär Maria idag
. Vi har avrit på en ridskola och i ett privatstall. Flera hästar på varje ställe. Hältor, munkoller, sårkoll och lite spolning av tårkanaler. Superskojj! Har fotat till hemsidan, och hoppas det blev några bra bilder iaf. Nu ska jag äta min älsklings goda mat och sedan SOVA. Har jobbat 9-21 idag, det känns kan man säga ;)

Hoppas ni haft en fin dag!

By the way.. Pratade med dagisgrejjen idag och nu står Kerstin på första tur att placeras ut!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: