Underbar dag!

     Publicerat: 2011-03-28 Kl: 17:16:33 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Åkte hemmifrån vid 13-tiden och mötte upp Linnea och Annelie i simhallen vid Medborgarplatsen. Dom var ju så söta Bonnie, Edvard och Kerstin när vi satte dom på golvet med sina små badbyxor haha... Och ännu sötare efteråt när dom satt med sina handdukar.

Kerstin tyckte det var JÄTTEKUL att bada! Först var hon "neutral" men efter en liten stund kom hon igång och plaskade och tjöt av lycka, min älskade lilla plutt! Detta kommer vi göra om flera gånger. Jag avskyr badhus, men att se sin älskling så glad, ja då är det värt att offra sej <3

Tack Annelie och Linnea för en underbar dag <3

Här kommer några bilder från före och efter badet. Badbilder kommer upp sedan, när jag fått dom av Linnea som tog med sin kamera.



Åka tunnelbana


Mamma och Kerstin mys <3


Bonnie blev lite upprörd när Eddie och Kerstin var lite för "på" hehe


Bonnie, Kerstin och Edvard redo för bad!


Färdigbadade badtjejjer! (Eddie kröp iväg han)


Nöjd Kerstin innan vi åkte hem!


Somsagt kommer det mer och bättre bilder vid annat tillfälle.
Samt bilder från när vi badade! Jättekul å ha!
Postat av: Emma

Åh vad härligt det verkade vara :)

Jag vill verkligen men jag undrar hur Nico kommer reagera med tanke på att han blir hysterisk och gråter jättemycket varje gång man skall bada honom hemma..

2011-03-28 @ 20:36:27
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ser ut aom ni har haft en kanondag :)

2011-03-28 @ 20:39:47

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: