Tisdag :)

     Publicerat: 2011-03-01 Kl: 13:02:13 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Hallåj! Här är det livat! Kerstin ålar runt och gapskrattar åt hundarna haha...
Så fort dom byter plats på golvet kommer hon ålandes i en jäkla fart, skrattandes och mega lycklig haha, så kul å se. Tyvärr är inte hundarna lika förtjusta. Sur-Polly morrar å går iväg å Bamse flyttar sej lite besvärat hehe...

Vi har vart ute och gått. FAN vad jag är trött på snömodd nu, jag vill ha barmark! Och utöver promenad så har jag kollat på Big Brother live... Sådär lagom med sysselsättning, hehe fy vad långtråkigt det måste bli i det där huset.

I eftermiddag blir det jobb. Geeez vad jag älskar å va mammaledig! Jobb 6h i veckan, tänk om man kunde ha det så resten av livet :D

Lille Marsvinet fortsätter repa sej! Nu äter han hö själv och i morses hade han stått å väntat på pellets som vanligt när Markus gick upp! Woho, tänk om detta faktiskt går vägen, amazing!
Postat av: Linnea Jonasson

Ja visst är det underbart! Njut baby!

2011-03-01 @ 13:04:49
URL: http://bihanget.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: