sjuklingar x2

     Publicerat: 2011-03-31 Kl: 15:04:57 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


Två sjuklingar

Jag tror nog Kerstin blivit smittad av mej trotts allt. Hon hade 38,5° i temp tidigare idag och ville knappt äta varken frukost eller lunch. Gav henne en alvedon, tänkte om hon kanske hade ont i halsen som jag haft. Sedan har hon sovit 1,5 timme och efter det var tempen på 37,3° (såklart pga alvedonen) och nu har hon ätit en stor portion mat. Får tempa senare idag igen. Hon är ju väldigt pigg åså, inget snor eller annat, bara lite höjd temp. Kommer inte ge mer alvedon om det inte är nödvändigt, ville bara prova och se.

Så nu sjuklingar vi oss ihop jag och K <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: