problem...

     Publicerat: 2011-03-16 Kl: 15:42:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Jag har problem med att uppdatera bloggen. Har lagt ut ett kul klipp men det syns inte så jag fick ta bort det. blä! Nu ska vi se om det fungerar.

*posta*

japp! det gjorde det! trevligt!

Idag har vi gått en härlig promenad i sooooolen! Sedan åkte vi och handlade. Numer sitter Kerstin i kundvagnen, i den man drar ut, funkar bra, men jag får hålla i henne lite innemellan. Sedan har vi bara vart hemma. Kerstin har ätit och nu sover hon. Hon är aldeles röd och öm på sidan av huvudet efter incidenten i morses, stackarn :'(



Lite suddig bild från igår, hundarnas biabäddar är kul tycker K!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: