Myrkyrkogården

     Publicerat: 2011-03-21 Kl: 15:48:48 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Jag kommer få ryggskott så många myror som jag mosat mot golvet idag. Jag har gått runt om Quasimodo här hemma. MEN jag ska säga er, att det är inte många myror som vågar sej fram nu! De senaste timmarna kanske jag har mosat 3-4st bara. Ohlala! Golvet är dock fullt med döda myror. Läste nånstans att om man låter dom ligga kvar så verkar det avskräckande för nya myror. Hahaha, jag vet inte, men alla sätt är ju bra utom dom dåliga. Kerstin har således inte bara hundhår på kläderna idag utan även en och annan död myra :D

Nu sover Kerstin hursomhelst... Eftermiddagslur. Så jag tänkte ta ut hundarna i trädgården och leka lite. Nu när de täntligen är litebarmark där ute :)
Postat av: Paula

haha - 3-4 myror på flera timmar? Påminn mig om det om jag är på väg att anställa dig någon gång ;)

2011-03-21 @ 16:59:22
URL: http://rackarns.se/
Postat av: Linda

Testa att hälla ut svartpeppar där myrorna håller till. Det tycker dom INTE om.

2011-03-21 @ 19:08:58

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: