Lite filmsnutts!

     Publicerat: 2011-03-10 Kl: 19:37:27 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer


Pussas är roligt!

Kerstin bjuder Bamse på sista biten majskrok ;)

Postat av: Emma

Va go och glad hon e :) Hon skrattas exakt som Nico gör när man pussar honom massor... tills dess han sliter tag i mitt hår på båda sidor av huvudet och försöker brutalpussas tillbaks :)

2011-03-10 @ 20:40:14
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha... Nora bara njuter av dessa filmer, hon sitter koncentrerat i mammas knä och sprattlar och ler, och ger ifrån sig iltjut. Bara såå härligt att se att hon är så med fast hon är bara tre och en halv månad. Tack Kerstin för att du förgyller min vardag :)Kram Nora

2011-03-12 @ 13:36:56

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: