Freitag

     Publicerat: 2011-03-18 Kl: 10:22:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


morrn morrn!

God morgon! Ny dag. Igår kväll jobbade jag 3 timmar därav min frånvaro
. Vi fick in en väldigt sjuk patient som tog mkt tid så vi kom inte från jobbet förrns 21.30, så det blev sent hem, men det gör inget. Bara man hinner hem till BB så :P Just nu har jag städat och Kerstin gör sin vanliga rond i lägenheten och biter i sladdar, äter på skor och river i gardiner och annat hon inte ska göra. Jag kollar BB-liven, och läser ikapp på BB-forum om gårdagens fest. Härregud. Ja. Det är just nu alltså. Idag blir det ingenting speciellt, vi ska bara gå promenad och slappa =)

Hörs sen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: