Badhuset idag!

     Publicerat: 2011-03-28 Kl: 10:07:41 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


idag ska jag och Kerstin till badhuset tillsammans med Annelie och Edvard, och Linnéa och Bonnie
. Det ska bli jättekul! Men jag gillar inte badhus och har nog inte varit i ett badhus på eh, 10-15år. Men nu offrar jag mej för att Kerstin ska få simma lite! Ska bli spännande och såklart jättekul å träffa Annelie och Linnea :)

Jag har nu tvättat håret, åså funderade jag på om jag skulle raka benen inför denna stora dag, men det hoppade jag. Jag blir så inihelvetes röd-randig och sårig när jag rakar benen så jag väljer mellan pest eller kolera och behåller pälsen på :D

Innan dess blir det en rejäl promenad med vovvarna, eftersom dom måste vara ensamma sedan.

Vaknade med jätteont i huvudet, det gick lixåm aldrig över igår, men nu tog jag en citodon och känner mej som ny!
Ska försöka ta lite bilder idag så hörs vi i eftermiddag!

Ha en bra dag!
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Åh, så kul med badhus! :) Jag hade gärna suttit i en varm bubbelpool idag ^^

2011-03-28 @ 17:19:48
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Jessica

Ha ha.... Sofia tror inte att du är den ludna typen heller,så dom som stör sig får väl göra det då. Hoppas lilla K uppskattade dagen i badhuset.

2011-03-28 @ 20:37:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: