Villervalla

     Publicerat: 2011-06-20 Kl: 13:56:43 | I kategori: Mamma-tankar | 1 kommentarer



Jag är bannemej spyless på alla rosetter och volanger på alla leggings som finns i affärerna! (Leggings/tights som de flesta klädaffärer visst anser vara ett exklusivt plagg endast för tjejjer...?) Så nu har jag beställt från Villervalla. Vanliga tights, super-plagg för ungar som har propellrar i baken, mjuka, smidiga och goa, helt utan krimskrams. Lite dyrare såklart, men det får det vara värt. Köpte stl 80 så kan hon ha dom både nu (förmodligen) och i sommar/efter sommaren.
Postat av: Sofie

Villervalla är tamefasiken det bästa som finns. Dock så tycker jag att deras tights är lite "korta" framtill i grenen, men då är ju Melvin lite mer "satt" är Kerstin med sina 12+kg!

2011-06-20 @ 15:31:58
URL: http://fyaa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: