Vi inspireras!

     Publicerat: 2011-06-09 Kl: 13:36:04 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer


Nya drickmuggen blev en favorit direkt!

Idag har vi varit och köpt ett parasoll till vagnen, och med hem kom även en ny drickmugg, som rymmer mer dricka än den hon har. Såg att Neyra hade en sån så vi kör på samma! Sedan efter att sett Bonnie krypa runt där hemma endast iklädd blöjja och trosor, så tog jag fram mina gamla trosor jag hade när jag var bebis (snacka om att jag var tjockare som liten haha, Kerstin är en riktig tunnis), dom passar utmärkt på Kerstin och håller ju blöjjan på plats! Tumme upp på den, toppen att ha inne nu när det är så varmt.
Postat av: Ann-Helen

Ebba sover i bara blöja nu, med Victors kallingar på..:-)

2011-06-09 @ 15:42:55

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: