POOLPARTY :)

     Publicerat: 2011-06-28 Kl: 14:01:54 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Hej hej! Idag har vi varit en sväng borta hos Annelie och Edvard igen och snyltat på Eddies pool! Det var riktigt poppis hos Kerstin. Efter lite plask och lek så var det dax för lunch, och vi valde att servera en buffé med fri tillgång, otroligt rolig syn, se bilderna nedan! Här kommer en liten bildkavalkad att roa sej med. I eftermiddag blir det jobb för min del, och med mej har jag Annelies hund Titus eftersom Bamse i stundens hetta över en pastaskruv på golvet lyckades bita Titus i tassen! Så jag tänkte se över det bara där jag har en riktig rakapparat åså. Ta hand om resterna efter att Bamse för första gången i sitt liv lyckats idka blodvite på annan hund! haha.


Tjohooo plask plask!!!


Leka med bollen är kul (tyckte dock även Bamse och Polly)


Tjoho, K kastar vatten på Bamse :)


Lite soltork innan mamma vill lyfta upp en!



Matdax!


nam nam nam, smask smask nam!


*raaaaaaaaaaaap* tack för maten!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: