Picknic i Vanadislunden

     Publicerat: 2011-06-29 Kl: 17:51:40 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag och Kerstin varit inne i stan och träffat Emma & Astrid, Linnea & Bonnie åså Annelie & Edvard! Vi traskade till Vanadislunden och satte oss å fikade en stund medans barnen umgicks! Bamse och Polly var åxå med. Jag träffade på flera av mina gamla dagishundar som gick på hundagiset jag jobbade på ett tag inne i stan för tre årsedan, åh va kul det var! Några av dom kände helt klart igen mej för som blev jätteglada på det där speciella "igenkännande" sättet <3 Nu är vi iaf hemma och Kerstin intar sin middag. Tack för några supermysiga timmar tjejjer!



Kerstin, Edvard och Astrid, Linnea i bakrunden :)



Kerstin, Astrid, Edvard, Bonnie å Astrids mamma Emma :)


Annelie, Kerstin, Astrid, Emma, Linnea, Edvard och Bonnie :)


Kerstin, Edvard och Astrid :)


Påväg hem <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: