På besök hos Linda och Neyra :)

     Publicerat: 2011-06-08 Kl: 16:50:09 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag har vi varit ute hos Linda och Neyra och kikat på deras nya hus! Supermysigt! Vi har hängt i deras trädgård, och Kerstin och Edvard har badat i Neyras pool :D Eddie valde först att hoppa i med kläderna på hehe. Här kommer lite bilder!


Edvard hann inte ta av sej kläderna han :D



Plast plask!


Mysigt värre!


Polly och Neyra :)


Haha, Kerstin och Eddie var lite hårdhänta för Neyras smak ;)


Edvard och Kerstin valde att leka på eget håll istället ;)


Min fina fina bad-tjejj <3
Postat av: Jennifer

Ååååh vad underbart det ser ut med pool å allt! Gud så skojj! :D Jag vill att mitt lilla pyre ska bli stooor! :)

2011-06-10 @ 21:59:43
URL: http://vilddjurens.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: