jag <3 Kerstin

     Publicerat: 2011-06-12 Kl: 20:03:52 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

God kväll! Sikken bra dag jag haft. I förmiddags var vi och handlade och efter det har vi bara varit hemma, lite ute, lite inne, lite soffa lite plockande. Nu på kvällen tog vi en ganska lång tur längs vattnet och stannade till på lekplatsen en stund. Kom hem lagom till Kerstins kvällsgröt :) Markus tog lite foton:










Postat av: Moi

Varför har du alltid joggingbyxor? Du ser så himla söt ut men ett par jeans skulle göra det ännu bättre!

2011-06-12 @ 22:02:41

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: