10 månaderskoll på BVC

     Publicerat: 2011-06-14 Kl: 11:51:14 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer



Sådär ja, nu har Kerstin varit på 10månaderskollen på BVC.
Hon passerade alla test med mycket väl godkänt. Hos läkaren fick hon visa att hon kunde plocka klossar, banka dom i bordet, banka dom mot varandra, hon fick plocka kulor för att visa pincettgreppet, krypa, stå, gå runt lilla bordet i rummet och hon vinkade och sa "haj haj haj" för glatta livet. Dessutom visade hon upp sin språkliga reportoar med både bababoba mamomama mama dödödododidadado osv :)

Läkaren tyckte att Kerstin förstod mycket för sin ålder. Hon visade prov på att hon kan komandot "stilla" när hon skulle ligga på rygg, att hon kan "spott ut" och så nickar hon när man tilltalar henne haha. Sötfian! Så she passed the test! Å jag var så nervös för att hon inte klappar i händerna, för det sa sköterskan sist att man inte behövde kunna förrns på 10mån kollen haha. Men iomed att Kerstin slog klossarna mot varann så hade hon altså motoriken att klappa bara att hon inte upptäckt att klappa händer än, puh ;)

Postat av: Emma

Vad duktig hon är! :) Jag tror inte Nico får träffa läkare igen förrän han är 12 månader dock. Och sist gjorde de inte ens testen utan frågade bara mig om han kan det eller ej... skumt... jag menar, jag hade ju kunnat ljuga eller överdriva eller vad som helst.

2011-06-14 @ 12:39:47
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: