tittut!

     Publicerat: 2011-07-27 Kl: 13:19:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Underbara väder! Kerstin vaknade tidigt idag, 7.15, huh! MEN det fina i den kråksången är att Markus skulle ta henne idag eftersom han var ledig. HAHA så han fick gå upp vid kvart i åtta för Kerstin hade vaknat för dagen, det visade hon oss genom att stå och gapskratta åt Bamse i sin säng haha. Själv låg jag och drog mej ett par timmar extra. Nu är Markus i stan på nån fotbollsgrejj, och vi har just kommit hem efter en lång promenad. Vovvarna har badat och Kerstin har lekt tittut i 1,5 timme, underbart, hehe... mmm... Nu äter K melon och ska strax sova middag. Jag ska äta kokad majskolv och lite annat gottit och se på Big Brother, dom sista avsnitten som jag har kvar av 02-säsongen. Det är vår dag hittils det :)

Ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: