NÄÄÄR??

     Publicerat: 2011-07-26 Kl: 13:00:42 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer


...kommer Kerstin börja gå?
Gaaahh ååhh jag längtar dit! Varje dag tror man flera gånger att "nu!" åså.. "nähäpp..." Hon ställer sej upp själv utan stöd, lätt som en plätt, och gör det ofta och står länge själv utan att hålla i nått. Man ser hur det typ "rycker" i ena foten ibland när hon står, som att det ringer en klocka haha. Men ikke. Hoppas hoppas det är snart!
Postat av: Annica Burman

Mitt första barn väntade ända till 14 månaders ålder att ta sitt första steg. Då var hon iofs helt stabil och gick hur bra som helst utan att trilla nästan någon gång.

Barn nr 2 började gå vid 10 månaders ålder - och snacka om att hon slog sig halft fördärvad för att hon var så tidig och egentligen alldeles för instabil.

Bägge är döttrar - men så olika :)

2011-07-26 @ 13:26:21
Postat av: Anonym

Hej sofia. Kanske hjälper det om du håller K i händerna och går mycket med henne, eller det kanske du redan gör? Man vill ju inte tvinga fram det men att träna på deras gång är ju inte fel. Det tror jag hade en påverkan då min liltjej började gå vid 11 mån

2011-07-26 @ 21:38:53

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: