Kara <3

     Publicerat: 2011-07-16 Kl: 14:31:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har min jobbarkompis Anna varit här, vi har varit ute och gått med hundarna och Kerstin :). Kara är en såndär hund som jag är lite kär i, älskar den där hunden!

Hon har bott här några gånger när Anna behövt hundvakt och hon är så go. På tisdag ska Anna på bröllopp så Kara ska bo hära några dagar. Därför var dom här idag så vi fick se hur det gick med Kerstin. Och min lilla tösa levererar! Snacka om hundvan och orädd! Hon lekte med Kara och tuggbenet precis som hon gör med Bamse. Att Kara är en stor doberman bryr sej inte lilla K om <3

länk: http://youtu.be/cdrkALu-oow

 

Min favorit långnos <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: