kaoz

     Publicerat: 2011-07-25 Kl: 22:11:57 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Kerstin har stuvat om i soffan. Det är visst såhär det ska se ut?!

Nu har Anna varit här och hämtat Kara. Tråkigt, framförallt tror jag Kerstin kommer sakna henne när hon vaknar imorgon. Härregud vad K hållt igång med Kara och lekt och skrattat så hon kiknat. Otroligt hahaha! Anna hade med sej en suuupergod jordgubbskaka/tårta som vi har smaskat i oss :)

Nu blir det soff-slappande en stund till innan det är dax att knoppa. Sitter i en svag unken spylukt, eftersom Kerstin i allt sitt soff-röjjande kräktes upp lite lunch idag. Tyckte jag torkat ordentligt, men lukten avslöjar att det nog får bli några varv i tvättmaskinen inom kort :S

Go' natt :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: