hemma bäst!

     Publicerat: 2011-07-03 Kl: 20:30:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Underbart att komma hem till familjen igen <3

Detta var ju första gången jag sover utan Kerstin. Dock är jag inte den typ av mamma som detta innebär ångest för. Jag tänkte inte ens på det faktiskt! Hon var ju hemma med sin pappa och det är ju lika naturligt som att hon är hemma med mej tycker jag. Markus är så duktig med henne när han är ensam och inte kan fråga mej hela tiden ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: