God kväll! Hoppas ni haft en lika bra och ...

     Publicerat: 2011-07-09 Kl: 22:18:54 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

God kväll! Hoppas ni haft en lika bra och fin dag som vi haft :) Kerstin har skött sej utmärkt även idag, dovit gott, ätit bra och varit glad, fina underbara unge. Nu har vi lagt oss och njuter av sista natten med utsikt över havet från sängen. Så underbart detta vart, att få ha med hundar på semestern är guld för mej!! Här i DK är hundar välkomna överallt åxå, det gillas. Toppade denna dag med att äntligen få tre stjärnor på sista banan angry birds, som jag kämpat med länge! Jag har nu således tre stjärnor i hela AB Rio, vanliga AB samt de 23 guldäggen, och tre stjärnor i hela AB seasons!! Wohoooo! Nu vill jag att dom släpper uppdateringar pronto!!! Vi hörs imårrn :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: