Fullspäckad dag!

     Publicerat: 2011-07-29 Kl: 09:25:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



God morgon! Kolla, utkastad från sängen sover jag på madrass i vardagsrummet, skandal! Nej då... men sovit på madrass har jag gjort. Mina abnorma sömnproblem har återkommit, efter att ha sovit gott några veckor. Jag somnar lättare om jag går ifrån min säng. Trist men sant. Sov som en gris när K vaknade idag, har sovit jättegott :)

Idag är schemat fullspäckat. Nu ska jag till jobbet en liten sväng, sedan ska jag åka och köpa resesäng till K. Sedan ska jag tvätta, städa och packa. För imorgon åker vi på semester! Först en vecka i Markus stuga i Mellerud, sedan 2-3 veckor i Borås. Och den 12e ska vi ha stort 1årskalas för Kerstin =)

Så, dax att röra på påkarna!
Ha en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: