alla sätt är bra...

     Publicerat: 2011-07-13 Kl: 15:46:22 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


...utom dom dåliga sägs det ju! Min dotter har ett lite eget sätt att hålla i drickmuggen, och dricka. Hon hänger den lixåm på en atummen, ofta bara ena tummen ibland på båda. Normalt sett så brukar dom ju hålla i handtagen :).


Sitter här och ser på när Kerstin så sakterligen äter sitt mellanmål.. Idag består det utav lite melon, nektarin och resterna från frukostens macka som hon inte ville ha då. Hon äter så himla lite asså! Hon vill ju inte bli matad så hon äter själv, men hon tuggar mest på det och spottar ut det igen så det är inte mycket som kommer ner i magen :/ Köttbullar brukar alltid gå ner, och pasta. Ena dagen äter hon bara morot och nästa dag spottar hon bara ut moroten osv... Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Tipps?

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: