bajskorvspromenad

     Publicerat: 2011-01-18 Kl: 10:57:05 | I kategori: Vardagsprat | 5 kommentarer


dagens Kerstin :D

Sådär ja, då jag, kerstin och vovvarna fått lite frisk luft åxå. en promenad i skitkorvarnas land. jävla hundbajs! vad är det med folk att inte plocka upp bara för att det är snö? why? minusgraderna har lxåm bevarat varenda liten skitkörv som producerats under hela vintern och nu när det töar, så träder alla fram, välbevarade ligger dom där på trottoarerna och börjar ta form till en gråbrun sörja. jävla äckligt. mina hundar har då iaf inte bidragit, jag har plockat hundskitar så att jag blivit halvt ruinerad på mina rosa hundbajspåsar denna vintern!

nu ska här ätas, tvättas hår och chillas. sedan blirre jobbelijobb!
Postat av: Emma

Så var det där vi bodde förut.. Höll på att bli galen varje vår då varenda gångväg förvandlades till en hundbajssörja

2011-01-18 @ 15:25:19
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Theres

Låter mysigt! ;) Jag undrar också varför folk inte plockar upp... Man kanske borde gå och skita på deras gräsmatta???! :D

2011-01-18 @ 21:09:05
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Amalia

usch ja det känner jag igen!!!!så jävla äckligt!!!svor många gånger på min promenad idag samtidigt som jag försökte undvika att jag, gibzon eller vagnen trampa i bajs!jäkla idioter som tror att skiten försvinner lagom när det töat...

det jag undrar över är väl att även deras hundar nån gång borde trampa i det..

2011-01-18 @ 21:13:47
Postat av: missja

Åh håller verkligen med dig!! Fattar inte varför vissa människor som äger hundar inte orkar plocka upp efter sina små hundar..



Bra gjort Sofia att du plockar upp efter din hund :)

2011-01-18 @ 23:00:45
URL: http://missja.bloggplatsen.se/
Postat av: Louise

Mega äckligt! Förra året hade en hund lagt en jätte hög utanför vår fin entré. Sen finns det de som plockar upp bajset i påsen o slänger sen påsen bredvid. Varför inte ta med påsen till närmsta soptunna??? Aaaah!!

2011-01-19 @ 08:00:04
URL: http://Lussefia.bloggsida.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: