sysslingträff

     Publicerat: 2011-01-08 Kl: 21:51:25 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Kerstin med sina sysslingar Ebba, Matteus och Sebastian =)

Duktig tösa som varit med i princip hela kvällen. försökte få henne att sova i vagnen men det går då ikke längre, hon ska sova på soffan hon. när alla satt sej till bords la jag henne på hennes plats å hon somnade så fint, mitt i sorlet av 13 människor. duktig tös! har vart en trevlig kväll men jag har haft sjuk huvudvärk och varit hemskt trött så nu blir det gott att få lägga sej!

imorgon åker vi tillbaka till stockholm igen. hoppas resan flyter bra.

ha de fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: