snygg-kerstin

     Publicerat: 2011-01-10 Kl: 17:11:00 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


I höstas fick ju Kerstin världens schysstaste mössa och body av Kia och Simpen när dom var här hos oss.
Idag har vi invigt mössan (premiär numero 3) och den är lite stor ännu men jag vek upp den lite. Hennes yllemössa är något varm å ha i bilen, så denna passar utmärkt å sen kan hon ha den lite längre fram i vinter/vår när det är varmare ute :D love it!
Postat av: Emma

Jättesöt mössa!

2011-01-10 @ 21:30:42
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: sawiik

Jättefin mössa! Hon passar i den. :)



Vi fick byta fodret, jag brukar också fråga mina kunder när de köper underkläder t ex eller om det verkar lite knas. M¨nga äldre damer ser ju ganska dåligt och tar ibland fel på sockar/strumpor osv.

2011-01-11 @ 00:00:58
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik
Postat av: sawiik

Vi tror inte Nisse har en foderallergi, utan att det är något i vårt hus som gör att han blir dålig. Men de envisas alltid med att vi ska ha han på allergifoder. Tycker inte det hjälper. :(

2011-01-11 @ 00:03:48
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: