snabbis

     Publicerat: 2011-01-07 Kl: 12:30:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

god dagens! här jag. vi har vart ute å gått. kerstin sover inte längre i vagnen så hon satt upp och kikade sej runt! mys. så nu blir det att byta till sittdelen när vi kommer hem till stockholm, tjoho!

aldeles strax ska jag packa ihop mej och åka ut till tosseryd och hälsa på jenny och linda. så jag bloggar således mer när jag kommer hem igen!!

ha en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: