she did it again!

     Publicerat: 2011-01-30 Kl: 10:39:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


god morgon!

god morgon! i natt har kerstin sovit 12 timmar igen! hihi she did it again!
hon vaknade till lite vid 6, men jag testade att bara ge henne nappen, och då somnade hon helt sonika om, till 8.30 =). 20.30 till 8.30 vore ju rena drömmen om hon hade natt. tycker halv nio är perfekt tid att vakna fär dagen.

denna morgon har jag haft "sovmorgon" fast jag har inte sovit, för då kan jag inte somna på kvällen, men jag har iaf legat kvar i sängen och det är himla skönt. det är längesen nu, för förra helgen var ju markus bortrest... har just ätit sånna amerikanska pannkakor som markus fått dille på å laga hehe, men lönnsirap och bacon, gott, men lite väl onyttigt ;). idag ska vi ta en promenad till farsta, ska köpa ett gäng nya byxor till kerstin, och sedan ska vi åka till willys och handla. ja så ser vår jag ut :)

ha de fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: